Svar på kommentarer

Anonym om håll koll:
när e frågestunden
Svar: Tänkte sätta igång frågestunden imorgon faktiskt, så ställ dina frågor hehe, vi svarar på allt :D /Dijana.

Anonym om Första skoldagen?:
booooooow måste saja ti daj mkt fina ben
Svar: Inte för att man ser så mycket, men tack hehe. /Dijana.

Anonym om 22 Augusti:
varför är du inte på humör?
Svar: Förlåt, men håller en del av det privata för mig själv. /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om 20-21 augusti:
Nice bild ADNANA :)
Svar: Hon tackar förmodligen :D /Dijana.

Anonym om MSN:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG SITTER OCH DÖR AV FLABB xD
Svar: Hahaha, då är vi två :P /Dijana.

ireen om 20-21 augusti:
Adii har du färgat håret? Snygg bild btw :-)
Svar: Hehe, nej hon har aldrig färgat det. Hon tackar! :D /Dijana.

Eldina om NO TROSOR!:
hahahahha....världens bästa inlägg...det här stämmer 100 % förstår verkligen nt vf vissa killar använder såna där "kill-trosor"
Svar: Haha, jag tycker också att det stämmer till 110%. I Serbien använde nästan alla fina killar speedos, och alla dem där mindre fina använde badshorts :( /Dijana.

Anonym om Hemma nu:
fin blogg.
kolla in min också :')
Svar: Tack :D Du har inte givit din bloggadress. /Dijana.

maja om 20-21 augusti:
snygging :) <3
Svar: Haha, den snyggingen är i skolan nu. /Dijana.

Anonym om Hey:
håller verkligen med dig dijana ! ;)
Svar: Tack! Kände att jag skulle släppa ut det, haha. /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om Godmorgon:
Vill du åka till Serbien igen? Gör de inte Tänk lite på dina vänner! Ha de bra! :)
Svar: Jag tänker på mina vänner!? Men, ska åka med mina vänner efter att jag fyllt arton, so there’s nothing to worry about ;) /Dijana.

hedde om Godmorgon:
jättefin blogg :D
Svar: Tack detsamma gullet! /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om Hemma nu:
Jag är första som vanligt
OJ OJ då var de inte kul ni bara putade och knuffade folket
MMMM OCH hämtade kompisar då!!!
Nice kläder iaf :)
Svar: Ja, du kanske besöker för ofta!? Hehe, tack. /Dijana.

my om Lite om mig:
Ja kändes lyckad :D haha
jag ville också bli veterinär, tänkte tom gå djurvårdsprogrammet på gymnasiet, men ändrade till natur! :)
Svar: Du kan gå till veterinär även på naturprogrammet :D Jag tänkte också välja natur, men ändrade mig till djurvård istället för att jag vet att natur kräver mycket. /Dijana

melle om Vårt första inlägg:
jättefin blogg, kmr klart läsa den ;)
Svar: Tack så mycket! Hehe, jag läser din med ;) /Dijana.

Amina om Ute & tar en promenad:
Naw, Nero är riktigt söt och att Adii inte kan alfabetet är ovanligt ;)
Svar: Faktiskt inte jätteovanligt, haha. (Nero tackar) :D  /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om Lite om mig:
Är jag första????
Då ska du bli VETERINÄR... nice
May all your dreams becomes true!!!
Svar: Tack så mycket. Detsamma! /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om Ute & tar en promenad:
hjälp henne att lära sig ALPHABETS då!
Svar: Behövs inte, hon ska lära sig i gymnasiet nu :D /Dijana.

Läli om DÅLIG MORGON:):
Det låter mer mys än jobbigt ! haha!
Svar: Hehe, faktiskt mer jobbigt efter att ha sovit i två timmar. /Dijana.

Läli om Hey:
Fyfan, så ska det låta tjejen! bra sagt, verkligen. Men tyvärr är det inte bara killar som är sådana, finns massor med tjejer med. Men kan förstå allt, vartenda ord! / WD
Svar: Tack så mycket, sötis! Ja, det finns att välja mellan dem tjejerna också. /Dijana.

Anonym om Hey:
härligt sagt ;) Men vad har hänt?
Svar: Nej, ingenting dök bara upp i huvudet, hehe. /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om DÅLIG MORGON:):
Vad DU GÖRA?????
Svar: Inget, vad gör du själv!? /Dijana.

Amina om kladdkaka=inte särskilt lyckat:
Och ni bjöd inte kladdkaka :(
Svar: Tro mig, du vill inte ha utav vår hahaha. /Dijana.

Melli  ([email protected]) om kladdkaka=inte särskilt lyckat:
hehehe sötnosar ni har gjort den riktigt bra =) tummen upp!!!
Svar: Tummen upp för dig med sötis! /Dijana.

Amina om DÅLIG MORGON:):
Hur kan man bli pigg efter att sovit typ 2 timmar XD
Svar: Ingen sa att vi var pigga, haha!? /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om DÅLIG MORGON:):
Hur går de med brorsan?
Have a nice time together!
Svar: Jodå, det funkar hehe. /Dijana.

jasmin :] om DÅLIG MORGON:):
hahaha <3 det var synd att man vaknar såå tidigt :P <3
Svar: Mycket, mycket synd, speciellt under sommarlovet. /Dijana.

nille om Vårt första inlägg:
jobbigt med så lite sömn haha, men ni har en bra blogg1:D<3
Svar: Mycket jobbigt, ja. Haha, tack! :D /Dijana.

No Name :P om Svar på kommentarer:
Det finns inte dålig morgon bara dåligt humör ;)
Svar: Haha, kanske det din smarta människa. /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om Vårt första inlägg:
Hoppas ni skriver era roliga och lyckliga saker här i den här sidan (L)
Svar: Kommer att skriva om nästan allting här. /Dijana.

Rohan  ([email protected]) om kladdkaka=inte särskilt lyckat:
AWW.. Synd att Dijana fick inte sova längre hos Adii denna gången... Men nästa gång blir de längre ( hoppas jag) Ni får ha de jätte bra :)
Svar: Detsamma! /Dijana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0