Godmorgon

Godmorgon!
Jag vill tillbaks till Serbien nu! Saknar det som fan, sedan jag kom tillbaks till Sverige är det bara det vanliga tråkiga livet tillbaks. Skolan börjar snart fyfan, bara tanken förstör min dag. Som tur är, ska Adii börja på samma skola, vilket kanske gör det hela roligare. Jag ska ta och flytta till Serbien för fan, palla med Sverige, samma skit varje dag.. Jag har inga planer för idag, får ta dagen som den kommer. Kram/Dijana.

Här kommer lite bilder som jag tagit i Serbien.

 
  Jag och min mycket pigga mamma.

 
  Jag och min coola mormor

 
  Lillebror, mamma och jag.

 
  Fruktsallad.


  Siz och jag, bästavänner i Serbien, ovänner just nu heheh.


 Maaaaaaaaaaaaaat.


  Jag på restaurangen.


  Lillebror på restaurangen.


 Katten Tempo (hittades i en mataffär vars namn är Tempo).


  På badet med hela gänget.


  Jag och en jättegullig granne, Jana.


  Roliga stunder med kusin.

 
  Kusin vitamin hehe, jag och en underbar vän.

 
  Vi igen


Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

sv; tacktack! detsamma :D

tack det ska jag :) <3

2010-08-21 @ 14:57:14
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: hedde

jättefin blogg :D

2010-08-21 @ 15:48:02
URL: http://heddes.bloggplatsen.se
Postat av: Rohan

Vill du åka till Serbien igen? Gör de inte Tänk lite på dina vänner! Ha de bra! :)

2010-08-21 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0