20-21 augusti

Här sitter jag, Adnana och skriver detta inlägget. Igår kom Meldina min kusin hem till mig, vi gjorde oss färdiga och mötte upp Dijana och Nilay. Vi åkte ner till Malmöfestivalen, allt verkade vara helt okej och skoj men sedan blev det så fullpackat, det blev mer stressande än vad man hade det kul. Senare mötte vi upp Meldin, Kasim och en till tjej på centarlen och rörde oss runt och försöka hitta ett bra ställe där man kunde äta... MEN MEN  det tog minst 5 timmar innan vi kom fram var vi skulle äta. Hela tiden skulle vi hålla på mötta upp folk. Vänta 10 min på henne, 15 min på honom ...... ah kom igen. Det mesta vi gjorde va bara hålla på gå fram och tillbaka hela tiden och hämta upp folk.  Malmöfestivalen är inget man ska längta till, det är inte likadant för mig som det var en gång  innan, nu e det bara massa stress dit och hit. Senare på kvällen rörde jag och Meldina oss mot bussen MEN joo vad kul bussarna hade ju SLUTAT KÖRA, super ju. Innan vi kom hem var det lite innan ett. Om man nu ska gå till malmöfestivalen så ska det vara med folk som man känner, och vara så få som möjligt, man hinner inte ha koll på alla. Det är en stor folkmassa, kul att hålla på tappa bort varandra, väldigt:/:/. Idag vaknade man vid tolv tiden, åt frukost, duschade och så satt man och pratade med Meldina. Pappa satte sedan på grillen och så åt man. Senare träffade man Dijana, va en stund hos henne och höll på planera lite, men vi skulle ha pluggat men så går det när vi bestämmer att göra något, Vi får aldrig något gjort. Vi gick vidare till mig sedan och höll på kolla på klipp och började bli flummiga, skrattade åt massa konstiga saker och började disskutera, som ni har kanske läst här nedan hahah. Vi pluggade kanske en kvart,  inte mycket man får gjort på den stunden hihih.
always fun with you Diki<3
Caoz, byusbff

Här är en bild på mig/ Adnana :)

Kommentarer
Postat av: maja

snygging :) <3

2010-08-22 @ 13:27:25
Postat av: ireen

Adii har du färgat håret? Snygg bild btw :-)

2010-08-22 @ 22:57:26
Postat av: Adii

Maja: Tack Maja, det e du med<3

Eldina: Nej, har aldrig färgat det haha, tack:)

2010-08-22 @ 23:28:16
URL: http://byusbff.blogg.se/
Postat av: Rohan

Nice bild ADNANA :)

2010-08-23 @ 06:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0