MSN

När det är tråkigt kan det gå såhär:


Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
e diiki very göastoday ?
e det säkert
oj6 glad today?
nuuuu
ska vi vaaaaraa
glada
bara jag
som
e efterbliven
herregud
bara gör saken värre
cp skadad j6a§g e
börjar bli en böghög

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
Oj, vad fina bokstäver!

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
hahahahahah dijana
du skräms

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger: ´
Jag, förstår precis allting du just skrev. Trevligt!
HHAHAHHAHA
JAAAAAAAAAA MEN
FATTAR INGET JU
KDNCWO
såå skriver du
ndfbgaÖJEGRPOr
fnBERFHIUEFR
VISST DIJANA!? VISST DHFUGDFOARGHP

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
HAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHA hellre de än vad du skriver du ksärmms
känns osm om jag skriver ed någon annannär du skriver hej på dig! vad trevligt!

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
jodå det låter ju alldeles underbat
osv
HAHAHAHAHHAHA

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
Jasså, menar du det?

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
DIIJ6AAAANAAAAAAAA
hahahahaha

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAH
D KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
vill du jag ska skrika i örat på dig

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
VERY KUUUUUUUUUUUL
HAHA DU KAN NT
AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
hahahahahahhahahaha
väntabara till imorgon
hihihihih
adii bara skoj6a
flööömiga

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
Jasså, dags till skolan imorgon, hoppsan vad kul!
HIIHIHIHIHIHIHIIHHI

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
HAHHAHAHA
jadu, det är underbart ska jag säga dig!
Det finns inget bättre än skolan, vet du!
omg
HAHAHAH

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
Ja, visst är det! Trevligt med studier förstår du.

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
Javisst, speciellt alla arbeten
sen att bara veta att man måste plugga!
det längtar man till!

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
Jahopp, vad har du för dig?
Jag instämmer självklart! Trevligt med skolan.

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
Jo, ingeting sitter här, ska snart gå och ta en dusch sen kolla lite på kalle anka innan jag lägger mig
BOOOOOOOOOO
INSTÄMMER
var kom de ifrån

dikica*.☮ Ler du så ler jag. säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAH

Adiii.SKOLA IMORGON! säger:
HAHAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG SITTER OCH DÖR AV FLABB xD

2010-08-22 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0