Hemma nu

Var som sagt på Malmö Festivalen, hämtade upp personer heeeela tiden.. det slutade med att vi var 9838247758436 stycken. Alltså har det för det mesta bara varit en massa springande istället, och jag får spel på folkmassan! Folk bara stannar helt plötsligt mitt på vägen för att knyta sina skor, eller stannar med hela barnvagnen, hallå gå knyt dina fula skor någon annanstans.

Jag pallar inte med folk som säger en grej, men som inte håller sig till det.. Jag säger som det är, jag är inte den typ av tjej som springer runt med killar på stan, jag är inte den typ av tjej som festar och super mig full att jag inte kan hitta vägen hem, jag är inte den typen alls.. inte ens nära, inte ens 1%. Så snälla, når jag inte upp till dina förväntningar så är det inte mycket jag kan göra åt det, jag kan inte ändra på mig själv för att visa mig perfekt för dig..

Iaf, Adii verkar inte ha ork att skriva, och det har faktiskt inte jag heller just nu.. ska hämta något att dricka och sedan lyssna på musik. /Kram, Dijana.


 Såhär var man klädd på Malmö Festivalen idag.
 Blommig topp - Gina Tricot.
 Tub linne - (egentligen midjekjol haha) JC.
 Treggins - H&M.

 Tub linnet är egentligen en midjekjol, jag har mina egna trixmix hehe.

Kommentarer
Postat av: Rohan

Jag är första som vanligt

OJ OJ då var de inte kul ni bara putade och knuffade folket

MMMM OCH hämtade kompisar då!!!

Nice kläder iaf :)

2010-08-21 @ 00:15:00
Postat av: Anonym

fin blogg.

kolla in min också :')

2010-08-22 @ 17:24:47
URL: http://majaellvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0