Lite om mig

Hej, Dijana heter jag och är en tjej på sexton år, snart sjutton faktiskt.  Jag läser på Naturbruksprogrammet (djurvård), och fråga mig inte varför, hehe. Vad jag minns har jag aldrig tvekat på mitt svar när någon frågat mig vad jag skulle bli när jag blev äldre, utan svarade alltid: VETERINÄR! Har själv en dum hund här hemma, och bli inte förvånade när jag säger "dum", han är verkligen d.u.m hehe men älskar honom endå, just för att han är så dum. Jag är från Serbien, och har tillbringat min semester där, och det var jättekul!
Tycker faktiskt att vart som helst räknas som "kul", så länge det inte tillbringas här i Sverige, blöööö säger jag bara. Jag umgås mest med Adnana (Adii), och Nilay (Nille). Adii har jag känt nästan hela mitt liv, okej nästan som nästan, faktiskt en stor del utav mitt liv. Det som är sjukt, är att jag och Adii var värsta fiender när vi var små springande pluttisar på gården hahah, vi gav varandra dödliga blickar när vi sågs vid. En gång hade vi faktiskt slagsmål, och jag minns hur hon verkligen drog mig i håret. När jag sedan kom hem, och lade märke till att det föll hår NONSTOP sa jag åt min mamma att jag hade cancer.. men hehe nog om det.  Gamla tider förblir bäst! Nille, lärde jag faktiskt känna i början av 7:an. Glömmer det aldrig, heheh på en halloweenfest med alla 7:or började vi hänga redan på festen, och dagarna efter likaså. Jag var helt dum när jag var liten, riktigt, riktigt d.u.m! Minns att jag gick fram till Nille, tog tag i hennes arm och bara "KOM VI DANSAR". hehe, att någon man aldrig sett förut bara dyker upp framför ens ansikte och tvingar en att dansa hehe, true story faktiskt. Hoppas att ni förstår vad jag menar med att jag var en riktigt dum unge. Jag kommer faktiskt inte på mycket mer att skriva om, så ställ era frågor ifall ni undrar något, jag svarar på allt!  Kram/Dijana.


   Här är ett foto på mig också.


Kommentarer
Postat av: Rohan

Är jag första????

Då ska du bli VETERINÄR... nice

May all your dreams becomes true!!!

2010-08-19 @ 12:42:23
Postat av: ebba

bli dagens blogg?

kolla in på min blogg & komentera att du är med ;)

2010-08-19 @ 12:58:55
URL: http://eebbiis.blogg.se/
Postat av: my

Ja kändes lyckad :D haha



jag ville också bli veterinär, tänkte tom gå djurvårdsprogrammet på gymnasiet, men ändrade till natur! :)

2010-08-20 @ 19:33:24
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0