22 Augusti

Idag ställde jag in alarm KL 07.00!!!! För att plugga, men som vanligt stängde jag av alarmet, och vaknade vid halv 10 istället. Min lillebrorsa skulle på kalas, valde ut vad han skulle ha på sig, och det blev lite mörkare jeans med vit skjorta. Han ber alltid om min hjälp, och när jag valt ut det så tycker han antingen att det är fult eller bögigt och väljer istället ut själv. Skulle fixa hans frissa också, blev skitfint, kan faktiskt läsa till frisör också hehe, men det tyckte han var för bögigt, så det fixade han också själv-.- Gick med honom för att köpa kort, följde med honom till Andys. Och grattis Kerem!  Senare vid 16.30 rörde vi oss hemmåt, adii och nille kom över, och vi har snackat lite med skön musik i bakgrunden, och sedan satte vi igång att plugga. Det bästa är att ha vänner som ställer upp för en! Ni betyder otroligt mycket.

Och nu, ingenting faktiskt. Nille rörde sig hemmåt, och här sitter vi två bönder och joinar varandra med att skriva om kor och hästar. Adii sitter och klagar på musiken jag lyssnar på, och så sätter hon igång I WANNA BE A BILLIONAIRE OSV... Knappast billionaire.

Jag kan inte hålla reda på mina grejer, och kunde inte hitta mitt minneskort ur kameran i flera dagar nu, men hittade det idag faktiskt, helt gömt bakom parfymer och sånt på skrivbordet. Tänkte ta och lägga till lite bilder från Serbien lite längre ner här på bloggen alldeles strax, eftersom jag redan har börjat att ladda upp dem bilderna jag redan hade i datorn.  Kram, Dijana.


 Här har ni dagens foto, är ikke på humör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du inte på humör?

2010-08-23 @ 11:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0