Första skoldagen?

God very tidig morgon, Adii ringde och väckte mig kl 08.00, rörde mig med henne mot tåget, och kom precis hem igen. Lycka till på första dagen i gymnasiet alla små ettor som börjat idag haha. Jag börjar skolan den 25, alltså på onsdag
Iaf, jag har skadat mitt knä, glömde skriva om det igår. Det är mycket värre idag än igår, kan knappt stå på mitt vänstra ben får ont som fan. Egentligen skulle jag följa med lillebrorsan till hans upprop i skolan idag, men han sa någonting igår om att det inte behövdes, så tror inte att jag ska gå. Ska sitta här hemma själv och vakta Nero, hehe eller han vakta mig. /Kram, Dijana.

ps. Jag lägger till bilder från Serbien nu faktiskt, hann inte igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

booooooow måste saja ti daj mkt fina ben

2010-08-23 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0