Sry för dålig uppdatering...

sry sry sry för dålig uppdatering..  har haft fullt upp! I onsdags började jag skolan, och fick reda på att vi ska börja praktisera på måndag, men snälla det var först då jag fick reda på det.. Folk klagar över attd em inte hittar praktikplats, jag ringde några siffror hittade praktikplats direkt  Sedan var jag tvungen att besöka stället, ett hunddagis, som sagt har haft fullt upp. Gick dit med Adii, det ligger i picku materinu mitt i ingenstans, och bussen stannar på motorväg och där hoppar jag av, promenerar lite och sedan är jag där. Min handledare är iaf mycket trevlig, diggar henne som fan! Känner endå på mig att det kommer bli fyra rkt härliga veckor för att jag slipper skolan, men endå jobbigt att praktisera, hehe. Sedan har det varit en massa spring för att fixa tågkort hit, utfyckt dit, och massa sånt. Åkte till Höör igår med halva klassen, vi var uppdelade i två grupper. Ena gruppen åkte i torsdags, och andra gruppen igår alltså även jag. Trodde faktiskt det skulle bli skitfattigt fast var tvungen att åka med för att jag måste skriva en rapport om utflyckten som jag måste lämna in. Det var endå skitballt haha, hade fel denna gången.. På väg tillbaks till skolan, somnade jag (våra lärare kör oss i skolans minibussar), och enligt min lärare så tjänade jag på det om jag tog Öresundståget i Höör för att komma hem fortare, för att det tar ungefär 1,5h att åka tillbaks till skolan. Så, jag gjorde det med två andra killar i min klass, och var framme efter typ 25 min.. Mamma, syster och Adii hämtade upp mig med bilen. Fick skitont i mina ben, tänkte shit ska lägga mig så fort jag kommer hem, men så blev det inte haha, följde istället med till Malmö Festivalen med familjen, och Adii hängde med. Jag har bara varit där första och sista dagen, inte alls lika kul som det var innan tycker jag.

Imorgon fyller jag år, känns faktiskt inte alls som det. Ikväll blir det att gå ut med dem allra bästa, bästa vännerna man kan ha på denna jord. Vill inte göra någonting stort, fyller bara 17 hehe, så ska dit med Adii, Nille och min syrra. Nästa år när jag fyller 18, då ska det bli jävligt stort kan jag säga redan nu haha.
Bilder från senare ikväll laddar jag förmodligen upp imorgon, ska ta och ladda batterierna till min kamera nu. /Kram, Dijana.


Såhär var jag klädd första dagen i skolan. Och så hade jag vita nike skor, visar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0