Svar från frågestunden!

dona  ([email protected]) om Imorgon gäller det..:
diki du ska veta att 1000 miljoner dör för din kropp och att du e sjukt söt
Svar: Tack! /Dijana.

Anonym om Imorgon gäller det..:
ej du blonda e du singel
Svar: Ja, det är jag. /Adii.

marie om Imorgon gäller det..:
hej fin blogg jag läser den hela tiden kan ni inte ge mer tips på mode smink musik osv snälla för ni har bra tips
Svar: Hej, tack så mycket! Jo, det är klart att vi kan, tack för tipset /byusbff.

Anonym om Imorgon gäller det..:
sååååååå söta shorts dom med blommor måste passa på fråga var du har köpt dom?
Svar: Det är egentligen Adiis shorts hehe, men dem är köpta från Stadium /Dijana.

nor om Imorgon gäller det..:
vilka linje går ni på då
Svar: Adii går på Samhälle CSI, och jag går på Naturbruksprogrammet Djurvård  /byusbff.

Anonym om Imorgon gäller det..:
hur fixa ni den headern den va riktig fett
Svar: Det var faktiskt en killkompis till oss som fixade det, har ingen aning om hur han gjorde det hehe. Tack så mycket! /byusbff.

Anonym om Imorgon gäller det..:
jag älskar bloggen jag läser den varje dag så jag har många frågor hoppas ni kan svara på det snälla båda två
1.har ni pojkvänner
2.vilka linjer går ni på
3.hur sminkar ni er det ser så naturligt ut men endå fint
4.var shoppar ni mest
5.hur många läsare har ni
6.följer ni andra bloggar eller
7.vad hade ni på er första skoldagen kanni inte visa snälla

det var allt jag ville fråga hoppas ni orkar svara på allt men hoppas det kraaaaaaaaaam!!!!!!!!
Svar: Oj, det var inte lite frågor hehe, det är klart vi kan svara på dina frågor ;)

1. Adnana: Nej, jag har ingen pojkvän.
    Dijana: Inte jag heller, hehe.
2. Adnana: Jag går på Samhälle CSI.
    Dijana: Jag går som sagt på Naturbruksprogrammet, Djurvård.
3. Adnana: Sminkar mig som alltid: fondation, mascara, ibland rouge. Använder inte ögonskugga och eyeliner osv om jag inte ska gå någonstans (knappast då också)
    Dijana: Jag sminkar mig faktiskt inte så mycket. Jag sätter på lite mascara, och ibland ögonpenna beror på vart man ska haha. Brunkräm/puder använder jag inte längre, utan bara om jag ska gå någonstans, typ födelsedagsfest eller liknande.
4. Adnana: Jag shoppar mest i Gina Tricot, H&M osv.
    Dijana: Det beror på vad jag ska shoppa, hehe!?  Men, shoppar iaf mest på H&M och Gina Tricot. 
5. Svar: Det beror på, vissa dagar stiger det, och vissa dagar sjunker det, vi har ju endå just börjat haha. Men mest unika besökare som vi någonsin haft låg på 133 st. /byusbff.
6. Adnana: Nej, jag följer inga bloggar, men jag brukar besöka vissa bloggar då och då.
   Dijana: Kenza.
7. Adnana: Jag har inte tagit foto faktiskt på det jag hade på mig första dagen, men jag hade på mig svarta strumpbyxor, svart midjekjol, rosa topp, svart kofta och svarta ballerinaskor.
   Dijana: Idag var det min första dag i skolan, tänkte skriva in ett inlägg senare om hur det gick. Laddar upp ett foto på vad jag hade på mig idag då.

hemlit om Imorgon gäller det..:
jag har en fråga till dijana
hur tycker du en kille ska vara ?
skulle gärna vilja veta;)
Svar: Haha, det finns inte så mycket jag kan svara på den frågan faktiskt. Det ska vara en bra och seriös kille, och framför allt ÄRLIG! /Dijana.

SARA om Imorgon gäller det..:
hej jag undrar vem ni brukar umgås med skulle vara kul att veta:D kram på er sara
Svar: Hej! Vi umgås med Nille, det är vi tre nonstop haha. Och så brukar vi hänga med killkompisar ibland också. /byusbff.

Anonym om Imorgon gäller det..:
ni är mkt fina;));;););););)
Svar: Inte precis en fråga, haha men tack /byusbff.

ZahRa om Imorgon gäller det..:
Det skulle va kul om adi kunde skriva mer och ladda upp mer bilder hur gick de första dagen i skolan:)? ZahRa
Svar: Ja, det ska jag göra jag lovar haha, har slarvat mycket men ska ta igen det  /Adnana.

Anonym om Imorgon gäller det..:
Dijana du har mkt fin kropp............
Svar: Haha, okej, tack! /Dijana.

EN SNYGGING om Imorgon gäller det..:
DIJANAAAAAA ÄR DU KÄR:d
Svar: Nej, det är jag inte. /Dijana.

INA om Imorgon gäller det..:
Hej! jättefin blogg!!! Ville fråga hur många killar ni har haft?
Svar: Ingen av oss har haft alls, haha  /byusbff.


Kommentarer
Postat av: salmonella

hahhahahha ni satsar verkligen , huuur orkar ni svarar på alla frågooornaa hahhah :P

2010-08-30 @ 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0