Första dagen på praktiken

 http://dijanastanisavljevic.blogg.se/<-- klicka här, min egna blogg

Jag lyckas alltid med tur när det gäller seriösa sitationer, som idag t.ex. hur fan vet jag att bussen inte stannar om ingen trycker på "stopp"!? Han ska väl endå stanna, hallå folk kanske vill hoppa av men ja. Iaf, gick fram till busschauffören och frågade honom hur fan jag skulle ta mig tillbaks för att tro mig ni fattar inte, från hållplats till hållplats är inte mindre än tio minuter bussen kör på motorväg och sånt. Men ja, busschauffören var rkt schyst och sa åt mig att ta bussen över gatan. Jag väntade i ungefär fyra minuter elr något i den stilen, tryckte på "stopp" knappen så fort jag kom in haha. Endå kom jag i tid till praktiken haha  Det hela började med att jag skulle hälla upp vatten till varje hund, och sen fick jag koppla hundar in till rastgården, ut ur rastgården, hälla upp mat och gå ut med dem. Det var allt idag iaf, mycket jobbigt, får skitont i mina ben har sprungit hit och dit hela dagen. Var klädd som värsta bonde, jogging och världens vinter tröja men ja hehe. Oj, har jag inte nämnt det innan så praktiserar jag på ett hunddagis haha.

Måste fan bara säga att jag är rkt shopping sugen, men jag är så snäll att jag gav alla mina födelsedagspengar till min brorsa för att han tjatar om en BMX.

Hade tänkt att lägga mig tidigt ikväll, typ vid halv elva kanske orkar inte stänga av alarmet imorgon, somna om och sen springa till busshållplatsen. Det händer endå men hehe bättre sömn

Här kommer ett foto på mig och syster som togs förrigår:
I påsen finns mina fina presenter som jag ska visa er imorgon


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D men bloggar här nu: http://lienesblogg.blogg.se/

2010-09-02 @ 21:32:53
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0