Det värsta jag vet är att...

Godmorgon  

Dijana här! Sitter och väntar på att sömntutan ska vakna, Iaf, det är riktigt härligt väder idag, men tyvärr ska vi göra klart inlämningarna. Det värsta jag vet är att sitta hemma och plugga när solen skiner, och allihop är ute, blöööö. Kanske sätter vi igång lite musik och jobbar för fullt, och går ut lite senare! Varje gång bestämmer vi oss för att jobba för fullt, men funkar typ.. aldrig! Vi hittar alltid någon anledning till att skratta tills vi känner att det kniper i magen, heheh men idag ska det inte upprepas..hoppas jag hehe.  Lite senare idag tänkte vi skriva lite om oss själva, skriva någon typ av presentation men eftersom Adii är en riktigt sömntuta, tänkte jag ta och skriva det sålänge..om jag orkar. Tänkte först ta och äta någonting är hungrig som en häst, hörs snart!

Caoz, byusbff
 

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Hah, ja, helt rätt! & tack. :)

2010-08-19 @ 12:00:40
URL: http://sadeta.blogg.se/
Postat av: Rohan

Godmorgon!! ;)

2010-08-19 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0