29 Augusti, 2010

Hejsan svejsan, nej skoja haha
Idag kom gudfar och gudmor hit för att gratulera mig, för att jag egentligen fyller år idag, firade bara födelsedagen igår  Har bara varit hemma idag faktiskt, eller nej det har jag inte alls haha vilket minne jag har. Följde med mamma och siz för att handla imorse, och senare kom gudfar och gudmor. Jag var ute med adii och hennes kusin en stund när Nero skulle ut vid 5 tiden, och senare ikväll vid lite innan 9. Imorgon börjar praktiken, orkar inteeee hehe men hellre det än skolan. Skriver mer imorgon om hur det gick /Kram, Dijana.

Här kommer lite bilder från idag


Ja, jag vet har bara röd nagellack på vänster hand, men stressade
imorse skulle följa med mamma och handla hehe.



Ser mycket koncentrerad ut haha.


Här också.


Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0