20 augusti, 2010

Godmorgon  eller ja, god dag kanske passar bättre in just nu. Igår, fortsatte vi som sagt med inlämningarna, och det gick sådär, vi gjorde en hel del innan vi rörde oss ut för att andas lite. Mötte några killkompisar, promenerade lite med dem när vi endå skulle rasta Nero. Adii skulle sova över hos mig, och vi hängde ute rätt så länge faktiskt, när dem hade rört sig hemmåt. Adii sa: Dijana, tänk om Nero var sådan hund som lyssnar på dig, och kan gå brevid lös utan koppel och endå lyssna. Och, därför släppte jag honom lös, FÖR ATT bevisa att min tröga hund också kan  Det gick jättebra i början, MEN... senare hände lite grejer-.- Vi sprang som idioter runt hela världen för att få tag på honom. OCH.. en grej som hände var att när jag väl hade fått tag på honom, lade jag märke till att min nagel gick av. Menar inte hela nageln nu, heheh utan jag hade påbyggda naglar som egentligen skulle vara på till min födelsedag, men, men.. så kan det gå ibland. Iaf, min kusin kom hit för att låna cykeln typ mitt i natten, och alla här hemma sov. Och, jag och Adii har en mycket stor vana att skratta som in i, när man väl inte ska det  Det blev en massa springande i trappan iaf, kan jag säga. Hissen fungerade inte, och belysningen i trappan försvann.

Vi har egentligen inga planer för idag, ska kanske till Malmö Festivalen med Nille och Adii, och möter upp Kasim och andra där  Måste föst städa undan lite här i rummet. /Kram, Dijana.


Kommentarer
Postat av: Rohan

Var de de som du ville inte berätta igår om Nero?

Ha de bra :)

2010-08-20 @ 14:17:53
URL: http://spegel.blof.com
Postat av: Rohan

Oj det var fel blogadress

2010-08-20 @ 14:18:30
URL: http://spegel.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0